تصویر ثابت

ساعت و تاريخ

قوانین و مقررات فروشگاه

قوانین و مقررات فروشگاه

استفاده از فروشگاه هایـپـر هایـپـر به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه هایـپـر هایـپـر بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

  1. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی behnamjafari071@gmail.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
  2. اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات كالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شركت های تولید کننده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه هایـپـر هایـپـر در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد،فروشگاه هایـپـر هایـپـر مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  3. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  4. تمام ابزاری که در فروشگاه هایـپـر هایـپـر با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.
  5. ارتباط فروشگاه هایـپـر هایـپـر با کاربران از طریق hyperhyper.ir بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد.
  6. فروشگاه هایـپـر هایـپـر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

  • شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

    از نظر حقوقی، در معاملات هایـپـر هایـپـر، سایت hyperhyper.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

    1. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در هایـپـر هایـپـر درج نموده است.
    2. فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

    3. مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه هایـپـر هایـپـر درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.
    4. در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریك از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
    5. خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.
  • شرایط حمل و تحویل کالا

    مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

    1. "در محدوده تحت پوشش هایپر هایپر، حمل کلیه سفارشات بالای 20 هزار تومان رایگان صورت می پذیرد"
    1. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه سفارشات درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل سفارش به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
    2. هزینه حمل بصورت رایگان می باشد و مبلغ سفارش (درصورت عدم پرداخت آنلاین)، به صورت کارت به کارت یا در محل تحویل ، از خریدار نقدا دریافت خواهد شد.

    قبل از ارسال کالا:

    در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

    بعد از ارسال کالا:

    کالای خریداری شده و باز نشده (پلمپ)

    درصورتی که کالای خریداری شده از بسته بندی آن خارج نشده و از تاریخ انقضای کالا، حداقل 1 هفته باقی مانده باشد مطابق با جدول تعرفه زیر , فروشگاه هایـپـر هایـپـر آن کالا را برگشت خواهد داد .

    هایپـر هایـپـر مبلغ فرانشیز را مطابق با جدول کسر و مابقی وجه فاکتور به مشتری مسترد خواهد شد.

    اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

    1. آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه هایـپـر هایـپـر اطلاع داده شود

      با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه هایـپـر هایـپـر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه هایـپـر هایـپـر بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد

      کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه هایـپـر هایـپـر ارسال شود. در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه هایـپـر هایـپـر بازگردانده شود

    2. توجه:

      پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناس خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشگاه هایـپـر هایـپـر در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه هایـپـر هایـپـر در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

      · توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

      · مالکیت معنوی محتویات سایت فروشگاه هایـپـر هایـپـر شامل قانون حق تکثیر شده
    3. و منحصرا متعلق به سایت hyperhyper.irمی‌باشد.